Klik op de link | Start Microsoft Teams |
In de webbrowser verschijnt een nieuw schermIn de webbrowser verschijnt een nieuw scherm Let op! Wanneer je nog geen Teams desktop APP hebt geïnstalleerd kun je het beste de on-line versie gebruiken. Klik op [Use the Web App Instead] |
|
Type uw email adres inType uw email adres in Let op! Er zijn twee verschillende opties: 1. Gebruik het email adres van de onderneming waarvoor u een Teams sessie wil opstarten 2. U heeft een Teams uitnodiging ontvangen op uw eigen email adres. Gebruik dit email adres om deel te nemen aan de meeting Klik op [Next] |
|
Type het bijbehorende wachtwoord inType het bijbehorende wachtwoord in
Klik op [Sign in] |
|
Wanneer reeds bent ingelogd op Teams bij uw eigen onderneming en wilt deelnemen met aan een Team bij een andere onderneming:
Klik op de foto / logo rechts bovenin Selecteer een Team waarvan u lid bent Het kan zijn dat opnieuw moet worden aangemeld voor de externe onderneming Wanneer u een Teams uitnodiging heeft gekregen van een andere onderneming, dan dient u van account te switchen Klik op [Sign out] |
|
Selecteer een ander account uit een bestaande lijst of wanneer het account er niet tussenstaat selecteer dan
{Use another account or sign up} |
|
Open de Agenda en selecteer de Teams meeting
Klik op [Join] |
|
Een veel voorkomende vraag is:
“ik heb op [Join] geklikt, maar de meeting wordt niet gestart” Voordat de meeting sessie wordt geopend, dient eerst een keuze te worden gemaakt welke apparaten worden gebruikt voor de camera en microfoon. De camera optie staat standaard uit! Na de selectie van de apparaten, zal de knop [Join Now] oplichten Klik op [Join Now] |
Inloggen bij Microsoft Teams
15 november 2021< Terug naar overzicht